Obserwatorzy:

piątek, 25 stycznia 2013

Powracam z nowym szablonem

Witajcie! Już dawno nic nie dodawałam, gdyż byłam na moim długim ,,urlopie"
Jak widzicie zmieniłam wystrój bloga. Szablon zamówiony z land-of-grafic . Podoba Wam się?
Niedługo dołączy do nas nowa stażystka, mam nadzieję że ją polubicie. Dziękuję bardzo za te wszystkie komentarze, pomimo że nie są do moich postów :D
Dzisiaj krótka notka ale obiecuję, że następna będzie dłuższa i ciekawsza.

A teraz dużo gifów w zamian za moją nieobecność na blogu.



















Pozdrawiam ;**
Rose.

1 komentarz:

  1. Jejuu... Ten gif "Edward I love you" jest cudowny.
    Z niecierpliwością czekam na kolejny wpis.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue