Obserwatorzy:

niedziela, 12 maja 2013

Podsumowanie stażu Esther

Witajcie ;)
Jak wiecie staż Esther dobiegł już końca, więc nadszedł czas na podsumowanie.

Patrycja . 

Nie będę pisała regulaminu, bo zapewne zrobi to Rose. Zresztą myślę, że większość z Was już go zna. 
No więc przejdźmy do mojej opinii o pracy Esther. Jestem z niej bardzo zadowolona. 
Napisałaś 7 postów z powitalnym, ale ja też zrobiłam podobnie, więc się nie przyczepiam ;D
Jak chodzi o komentarze, to w 100 % zaliczyłaś ten punkt regulaminu. Nawet na 200. Pod każdą Twoją notką była chociaż jedna opinia, nie licząc Twoich. Więc ptaszek na ok.
Ciekawość wpisów również mnie zadowoliła. Widać było, że trochę szukałaś i w ogóle. Tutaj też piszę ptaszka ;D
Kolejny punkt to pisownia. Ech... Jak dla mnie to najtrudniejszy podpunkt, bo nie znam się na tym. Ale wydaje mi się, że błędów nie ma pod żadną postacią. Tutaj również zaliczyłaś. 
Widziałam, że coś tam pisałaś i promowałaś naszego bloga. Obserwatorów też trochę przybyło.
Podsumowując, jestem niezmiernie zadowolona z pracy, jaką wykonała Esther na blogu. Myślę, że zostaniesz z nami na dłużej, jako adminka. Bo ja jestem jak najbardziej na tak .


RobSten. 

Mam nadzieję, że tą Wam znane zasady bloga i nie muszę tutaj wypisywać całej treści regulaminu ; 3
Zacznę od tego, że nasza droga Esther napisała, o ile się nie mylę 6 postów a minimalna ilość notek na blogu wynosi 7, bez powitalnej! Mała różnica, no ale jednak ;DD
Mimo to były one oryginalne i niezmiernie ciekawe, i nie znalazłam ani małych, ani dużych błędów ortograficznych czy gramatycznych ; *
Tego, czy rozgłaszałaś bloga nie jestem w stanie w żaden sposób sprawdzić, jednak odkąd jesteś na blogu przebyło nam kilku obserwatorów.
Jeżeli chodzi o komentarze, to pod Twoimi postami naliczyłam ich 12, przy minimalnej stawce 8 komentarzy, przy czym pod niektórymi notkami zdarzały się komentarze dodawane kilka razy przez tego samego autora.... Oczywiście nie liczę komentarzy dodanych przez same adminki ; 3
Osobiście bardzo podobała mi się Twoja praca na blogu, i mam nadzieję, że z nami zostaniesz : )

Rose.

Nie będę się tu dużo rozpisywać, bo jestem bardzo zadowolona z pracy Esther na blogu. 



Oczywiście regulamin, jeśli ktoś go jeszcze nie czytał: 

1. Napisać 7 postów,nie licząc powitalnego
2. Muszą być ciekawe,oryginalne i pomysłowe
3. Staraj się nie popełniać błędów w pisowni i gramatyce 
4. Rozgłaszaj naszego bloga na innych stronach 
5. Zdobywaj nowych obserwatorów 
6. Do Twoich notek muszą być komentarze, ogólnie musi ich być 8 ale nie liczą się Twoje,spam oraz wymuszone.

Odniosę się do każdego z podpunktu ;) 

1. Napisałaś 7 notek, czyli o ten jeden za mało ale trudno, wybaczam Ci ;) 
2. Co do tego nie mam żadnych zastrzeżeń. Każdy post był na swój sposób oryginalny i bardzo pomysłowe. Widać, że trochę się naszukałaś a nie pierwsze lepsze rzeczy z jakiejś stronki. Wielki plus dla Ciebie! 
Największą popularnością okazał się post ,,Co aktorzy myślą o ostatniej części filmu" 
Komentarzy było bardzo dużo jak i wejść. 
3. Nie widziałam ani jednego błędu! Brawo! 
4. Bloga rozgłaszasz z czego bardzo się cieszę, co do tego także nie mogę się przyczepić. 
5. Od czasu kiedy pojawiłaś się na blogu przybyło dosyć dużo obserwatorów. Więc kolejny plus dla Ciebie ;) 
6. 8 komentarzy nie było, było ich aż 13 jeśli się nie mylę! W dodatku same pozytywne, żadnej krytyki ;)

Zrobiłaś także zabawę na blogu i wzięło w niej udział dość dużo osób. Jestem pod wrażeniem. 

Oczywiście staż przechodzisz pomyślnie i życzę dalszych ,,sukcesów" na tym blogu . 
Witaj w załodze! ;) 






4 komentarze:

  1. Dzięki! :P
    Oj super, jestę pełnoprawną adminką. Tyle pochlebiających słów że aż mi się dziwnie zrobiło :3
    I myślałam może nad zorganizowaniem jeszcze kilku takich minikonkursów, niekoniecznie tylko o Rosalie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, tyle że nie wiem co z tego wyniknie ponieważ nie mamy zbyt dużo czytelników. Ale warto spróbować ;)

      Usuń
    2. Zdaje sobie z tego sprawę, z tym, że takie konkursy mogą nas właśnie rozgłosić :p
      A nawet jeśli to nie wypali, to nic się nie stanie przecież :)

      Usuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue