Obserwatorzy:

środa, 2 kwietnia 2014

Powracam po dłuugiej przerwie :)

No cześć Kochani!
Powracam do Was po bardzo długiej (niestety) przerwie i mam nadzieję, że na stałe :)

Iierwszym od jakiegoś czasu poście, chciałabym napisać trochę o Kristen Stewart, czyli zmierzchowej Belli i jednej z moich ulubionych aktorek!

Nie będę się tutaj rozpisywać na temat Jej daty i mieście urodzenia, pierwszym filmie, w którym zagrała, ponieważ wszystko to możecie znaleźć na Wikipedii :) Wolałabym napisać o ulubionej muzyce, książkach, filmach.....

Tego, jakiego rodzaju muzyki słucha K-Stew możemy się dowiedzieć patrząc na jej ubiór.


 Kristen jest znana z charakterystycznego ubioru i niechlujstwa..... Często można ją spotkać w koszulkach z nadrukami ''logów'' Jej ulubionych zespołów (np. Black Flag). Innymi ulubionymi zespołami Kristen są The Smiths i The Beatles.

Kolejną sprawą dotyczącą Kristen, o której chciałabym napisać są jej ulubione książki :)
Gdzieś kiedyś wyczytałam, że Jej ulubioną książką jest nowela Johna Steinbeck'a pt. ''East of eden'' (pl. ''Na wchód od Edenu'').
Książka ta opowiada o tragicznym losie rodziny Trasków, która przeprowadza się w dolinę Salinas. Adam Trask, (farmer) samotnie wychowuje dwóch synów, którzy bardzo się od siebie różnią i ciągle walczą o miłość ojca.

Ulubionym filmem K. Stewart jest ''Wieczna miłość'' reżyserii Bernarda Rose'a  o Ludwigu van Beethowenie.
(Spodziewaliście się tego po Kristen?)

To już koniec mojej notki :)
Napisałam w niej wszystko o czym Was chciałam dzisiaj powiadomić i mam nadzieję, że Wam się spodobała :D.


Dziękuję, RobSten. ♥




4 komentarze:

  1. Czy Robert i Kirsten mają jeszcze szansę być razem? I czy będzie kolejna część zmierzchu? Jak tak to czy będą grać ci sami aktorzy?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tu fajnie :) zrobicie miesiac z carlisle & esme ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! ♥
      Myslę, że da się to zrobić :)))
      Porozmawiam z innymi adminkami :***

      Usuń
  3. Co do kolejnej części Zmierzchu pisałam kiedyś notkę :) Niestety nie będzie kolejnej, ale jeżeli chcesz się dowiedzieć czemu i w ogóle to poszukaj tego posta :D
    Co do tego, czy Kris i Rob będą razem to wątpię.... Gdzieś czytałam, że Oni udawali na potrzeby Zmierzchu, ale to nie są potwierdzone informacje! (szczerze, to w nie nie wierzę zbytnio) :

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue