Obserwatorzy:

sobota, 17 maja 2014

Odpowiedzi na Wasze pytania cz.1

Cześć! Z racji tego, że nazbierało się dużo pytań ja i RobSten postanowiłyśmy wspólnie na nie odpowiedzieć :) Nie będę przedłużać, kto jest ciekawy i chcę się o nas dowiedzieć czegoś więcej - zapraszam do czytania!

 *
 *
 *

1) Co jest najtrudniejsze w prowadzeniu bloga?
RobSten: Wynajdywanie najciekawszych tematów na posty i niepopełnianie błędów interpunkcyjnych.
Rose: Jak bloga nikt nie odwiedza, nie ma zainteresowanych i nikt nie czyta postów, które są dodawane to nie ma najmniejszego sensu w prowadzeniu go tylko dla siebie. No więc ,,uzbieranie" czytelników/obserwatorów.

2) Do jakiego zwierzęcia byś się porównała?
RobSten: Nie wiem, chyba do żadnego ;D
Rose: Do pandy, ponieważ podobno są to jedne z najbardziej leniwych zwierząt na świecie. Pandy ogólnie są super, więc mogę być pandą :D

3) Ulubiona pora roku?
RobSten: Lato, bo wakacje!
Rose: U mnie też lato, nie ze względu na wakacje tylko po prostu lubię jak jest gorąco.

4) Twoje największe marzenie?
RobSten: Nie powiem, bo się nie spełni :(
Rose: A ja mogę powiedzieć, a co! ;D Jednym z takich moich marzeń jest to, że w przyszłości bardzo bym chciała zostać aktorką.

5) Jaki jest najlepszy sposób na nudę?
RobSten: Oglądanie ulubionych seriali, czytanie książek, facebook
Rose: Oglądanie seriali, czytanie książek

6) Co daje Ci prowadzenie bloga?
RobSten: Kocham Zmierzch i chciałam zacząć prowadzić bloga, by móc dowiedzieć się o nim i o jego bohaterach więcej! :)
Rose: Właściwie to nic. Uwielbiałam zmierzch i bardzo chciałam mieć bloga, później poznałam Julkę i tak jakoś wyszło :D No powiedzmy, że cieszę się, że mogłam się tą moją miłością do sagi dzielić z innymi ludzmi.

7) Co chciałabyś w sobie zmienić?
RobSten: Wygląd, charakter, poglądy... Wszystko!
Rose: Z wyglądu to oczy, dłonie, palce u stóp i moje krzywe kolana. A jeśli chodzi o charakter to nie chciałabym być taka nieśmiała jak jestem.

8) Co cenisz w ludziach?
RobSten: W ludziach cenię jedynie to, że potrafią dokonać praktycznie wszystkiego, że nie zastąpi ich najlepszy robot. Poza tym to ludzie są różni...Jedni otwarci, wrażliwi, troskliwi, inni w żaden sposób nie szanują ani siebie, ani innych osób, więc ciężko mi określić :)
Rose: W ludziach cenię przede wszystkim lojalność i szczerość. Lubię jak mają swój charakter, potrafią postawić na swoim, ludzi mających własne zdanie.
* Chyba inaczej zrozumiałyśmy to pytanie :D *

9) Co jest ważniejsze: uroda czy intelekt?
RobSten: Intelekt. Wyobrażasz sobie być z kimś w związku, bo jest ładny a pusty? XD
Rose: I jedno i drugie jest ważne :)

10) Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
RobSten: Kocham wszystkie piosenki Grubsona, Mesajaha i Bednarka. Nie umiem wybrać jednej :)
Rose: Nie umiem wybrać jednej :) Ale kilka takich, które pierwsze przyszły mi do głowy, to:
Limp Bizkit - Behind blue eyes, Bezczel - Prawo ponad prawem, Tede - Charlie S, Tłek, Rihanna - Cry, Justin Timberlake - Holy grail, Lenny Kravitz - Fly away, Imagine Dragons - Demons

11) Jaki masz znak zodiaku?
RobSten: Wodnik
Rose: Też wodnik! :D

Część druga(ciekawsza) będzie w następnym tygodniu! :3
Pozdrawiamy i życzymy miłego wieczoru :)


1 komentarz:

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue