Obserwatorzy:

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Powracam do świata żywych :D

Przepraszam, że tam długo mnie nie było ! Niestety musiałam pobyć trochę w szpitalu, ale już jestem :D


Nie dostałyśmy żadnych nowych zleceń, więc dodaję coś od siebie - CYTATY ; )

Zmierzch :

• Nigdy wcześniej nie zastanawiałam się nad tym, jak umrę, ale umrzeć za kogoś, kogo się kocha wydaje się być dobrą śmiercią ♥

• -Nie do tego mnie przyzwyczaiłeś - udało mi się w końcu wydusić.
- No cóż ... - Przerwał, a potem wyrzucił z siebie szybko - Doszedłem do wniosku, że skoro i tak skończę w piekle to mogę po drodze zaszaleć ♥

• Nie ma krwi, nie ma żalu ♥

Księżyc w nowiu :

• - Nie wiem, czy zauważyłaś babciu, ale mój chłopak trochę iskrzy e słońcu. Proszę, nie zwracaj na to uwagi. To nic takiego, on tak już ma ... ♥

• - Możesz żyć dalej, nie obawiając się, że niespodziewanie się pojawię. Będzie tak, jakbyśmy się nigdy nie poznali. ♥

• - Cholera jasna! - jęknęłam ochryple. (...)   - Coś cię boli, kochanie? (...) -    Nie żyję, prawda? Utonęłam pod tym pieruńskim klifem. A niech to szlag! Biedny Charlie! Jak on się z tym pozbiera?!   Edward zacisnął usta.   - Uratowałaś się. Żyjesz.    - Tak? To czemu nie mogę się obudzić?   - Właśnie się obudziłaś, Bello. (...)    - Jasne, A ty tu sobie siedzisz, jakby nigdy nic. Ech ... Zaraz się obudzę i znów mnie będzie bolało... Nie nie obudzę się. Przecież nie żyję. Kurczę, to straszne. Biedny Charlie. I Renee. I Jake... Co ja narobiłam ! (...)   - Rozumiem, że możesz mylić mnie z kolejnym koszmarem (...) ale nie pojmuję, dlaczego uważasz, że zasługujesz na to, by trafić do piekła. W piekle nie nagrodzili by mnie twoją obecnością. ♥

Zaćmienie :

•  Jedni mówią, że świat zniszczy ogień, inni, że lód. Iż poznałem pożądania srogie, jestem z tymi, którzy mówią ogień.Gdyby świat zaś dwakroć ginąć mógł, myślę, że wiem o nienawiści dość by rzec równie dobry lód jest by niszczyć i jest go w bród ♥

• - Renee nie przekonywała cię do studiów na University of Florida?- Próbowała, ale wolę pić wodę, a nie ją wdychać. ♥

• Mimo to sięgnął jednocześnie do tylnej kieszeni dżinsów i wyciągnął z niej związany rzemieniem, luźno pleciony woreczek z wielobarwnego materiału. Położył mi ją na dłoni.- Jest śliczny - powiedziałam - Dziękuję.- Bella, prezent jest w środku. ♥



• - I jak tam? - spytał szczerząc zęby w uśmiechu.Wywróciłam oczami.- Stara bieda.- No tak! Usiłuje cię zabić banda wampirów. Normalka.- Normalka. ♥

Przed Świtem :

• - To, że patrzył na mnie w ten sposób, nie miało najmniejszego sensu. Jak mógł mieć za nagrodę? To on był nagrodą, a ja zwycięzcą, któremu nieprzyzwoicie się poszczęściło. ♥

• - Znowu poczułem się pusty - tym razem straciłem w życiu cel. ♥

• - Uh ... Nareszcie rozumiem, o co było tyle hałasu! Jake ty najnormalniej w życiu cuchniesz. ♥

• - Możesz już do nas dołączyć, Alice! - zawołał Edward.- Alice? - wykrztusiła Esme.Alice!Alice, Alice, Alice!Zapanowało poruszenie.- Alice.- Alice.- Alice.- Alice - szepnął Aro. ♥

• - Czy już na prawdę po wszystkim? - szepnęłam do Edwarda.Uśmiechnął się od ucha do ucha.- Tak. Poddali się. Tak jak wszyscy tyrani, robią dużo szumu, ale w gruncie rzeczy są tchórzami. ♥

• Prawie wdrapałam się na wielkiego rdzawego basiora, by porwać w objęcia swoją córeczkę. Przycisnęłam ją mocno do siebie, a Edward przytulił nas obie.-Nessie, Nessie, Nessie - zagruchałam.(...)- Czyli w końcu zostanę z wami? - spytała mała.- Na zawsze - przyrzekłam jej. ♥


Mam nadzieję, że Wam się podoba ; )
Dziękuję, RobSten. ; P


3 komentarze:

  1. Fajny blog :) Zapraszam do mnie http://wyroby-z-modelinki-i-nie-tylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog, bardzo mi się spodobał. <3

    Odkąd zostałam wampirem moje życie zmieniło się całkowicie. Bo czym była by moja egzystencja bez tego, co otrzymałam? Najskrytsze marzenia, które kiedyś tak głęboko zakopane były we mnie teraz już dawno leżą na dnie szafy spełnione i zakurzone. Tak, to prawda. Zapragnęłam żyć. Zapragnęłam żyć na nowo, raz jeszcze. Zaszaleć. Stałam nad przepaścią, miałam kilka dróg wyboru. Im bliżej byłam rozwiązania zagadki mojego serca, tym większy grzech popełniałam. A jednak, serca grzech nie powinien był stanowić problemu. Isabella Cullen to nowa osoba. Nowa ja. Już nigdy nic nie będzie takie samo.

    Jeśli zaciekawiła cię mała zapowiedź nowego opowiadania "Serca grzech" serdecznie zapraszam na http://is-always-better.blogspot.com/ gdzie, mam nadzieję, zostaniecie na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, żeby komentarze tego typu zostawiać w podstronie ,,Pytania i spam" a nie pod postami.

      Usuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue