Obserwatorzy:

niedziela, 9 grudnia 2012

Ogłoszenie.

Przepraszam, że tak dawno nie pojawił się nowy post ale w ogóle nie mam czasu ani pomysłu ;c
Myślałam, ze uda mi się dzisiaj coś dodać ale wychodzą mi same bzdury a chce wstawić coś ciekawego. Wasze komentarze są dla mnie ogromną motywacją i bardzo mi pomagają jednak ostatnio jest ich coraz mniej niestety. Wiem, ze zaniedbuję tego bloga ale na prawdę nie mam czasu dodawać tak często jak mówiłam. Posty będą dodawane raz w tygodniu a może nawet rzadziej.
Mam tylko nadzieję, że jeszcze ktoś to czyta i czeka na nowe notki ;)
Tak więc, odchodzę na pewien czas. Może wrócę za 2 tygodnie, ale nic nie obiecuję. Ze wszystkimi propozycjami i pytaniami zwracać się proszę do RobSten. podczas mojej nieobecności i to ona teraz przejmuję tego bloga na jakiś czas.
Dziekuję bardzo za to, że jesteście z nami.

Pozdrawiam, Rose. ;* 

1 komentarz:

  1. Siemka... Super blog, strasznie ciekawy. Zaobserwowałam twojebo bloga i licze na to samo. Prosze zaobserwuj mojego bloga postaw mnie na nogi, ponieważ mam bardzo mało obserwatorów. pliska =)
    POZDRAWIAM GORĄCO. . .

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue