Obserwatorzy:

sobota, 22 czerwca 2013

Midnight Sun- czyli Zmierzch oczami Edwarda...

Witajcie Kochani!
Przepraszam, że ostatnio nic nie wstawiałam, ale miałam szlaban na komputer... Mam nadzieję, że mnie rozumiecie ♥

Już od jakiegoś czasu moją głowę zaprząta informacja o Midnight Sun- 5 części Zmierzchu.
Niestety, dla  fanów bestsellerowej sagi mam złe wiadomości, o których większość z Was słyszała: Stephanie Meyer zaczęła pracę nad nową książką, niestety jednak ją zawiesiła, ponieważ któś wstawił do internatu 12 nieedytowanych rozdziałów.....

Nie wiem co zrobię, gdy jakimś cudem spotkam tę osobę!!!!!!!!!! :///

Mam jeszcze dla Was projekty okładki książki:



Pocieszające jest jednak to, że Meyer PRZERWAŁA pisanie książki, a nie z niej ZREZYGNOWAŁA ; ))
Jest nadal nadzieja ♥

Oczywiście te rozdziały możecie przeczytać np. na Chomikuj ; <

Pozdro ♥
RobSten.

1 komentarz:

  1. To szkoda, że Stephenie Meyer przerwała pisanie książki ;( Tak bardzo na nią czekam!!! A to tylko przez jedną osobę! Dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue