Obserwatorzy:

wtorek, 30 lipca 2013

Czas powrócić !

Ja tutaj tak sobie wchodzę i wchodzę, i wchodzę, i co widzę !? No właśnie nic nowego :( Tak mi smutno z tego powodu. No a ponieważ tak się dzieje, to powinnam coś dodać !! Będzie dużo rzeczy z różnych bajek.
1. Ta informacja mówi, że Polska już dawno angielskim aktorom się ujawniła :)


2. Nie wiem jak u Was, ale mnie trochę denerwuje, że teraz każdy chce zostać pisarzem :


Kristen Stewart ma jasne plany na przyszłość, które wyjawiła w wywiadzie: Chcę iść na Sydney University w AustraliiMoja mama jest stamtąd. Powiedziała także: Chcę iść do college'u na wydział literatury. Chcę być pisarką. To znaczy, kocham to co robię, ale to nie jest wszystko co chcę robić. Zamierzam być profesjonalną pisarką przez resztę mojego życia.


Źródło: org.wikipedia.pl

3. Właśnie zobaczyłam, że w 2015 roku będzie kontynuacja filmu "Królewna Śnieżka i Łowca" z cudownym Chrisem Hemsworthem (chyba za dużo oglądałam "Thora" i "Avengers" ). Mnie osobiście Kristen nie podobała mi się w tej roli.

4. Kellan Lutz występował gościnnie w... "Modzie na sukces" !!! Było to w 2004 roku. Wcielił się w postać o imieniu Rob :D Kto by pomyślał ;)

5. Peter Facinelli ma 3 córki: Lucę Bellę (1997), Lolę Ray (2002) i Fionę Eve (2006) .

To tyle na dzisiaj. Wiem, nie ma szału, no ale cóż. Mam nadzieję, że szybko to się zmieni :) Pisałam z Rose., która powiedziała, że niedługo się pokaże. 
Chcemy bardzo przeprosić za naszą nieobecność, ale wakacje są. I muszę przyznać, że za dużo ciekawych rzeczy też. Mam nadzieję, że nam wybaczycie.
Wielkie buziaki dla wszystkich ;*********

PS :







Tak dla uśmiechu na twarzy ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue