Obserwatorzy:

poniedziałek, 26 listopada 2012

Recenzja sagi "Zmierzch"

                      Recenzja sagi "Zmierzch" :D

 W swoim życiu widziałam wiele filmów, które zrobiły na mnie duże wrażenie, ale saga Zmierzch jest najlepszą książką, jaką kiedykolwiek czytałam i filmem, jaki kiedykolwiek oglądałam.

Pierwsza część bestsellerowej sagi Zmierzch ( Zmierzch ),  została wyreżyserowana przez Catherine Hardwicke w 2008 roku, druga ( Księżyc w Nowiu ) przez Chrisa Weitza w 2009 , trzecia ( Zaćmienie ) przez Davida Slade'a w 2010 , czwarta i piąta ( Przed Świtem I i Przed Świtem II ) przez Billa Condona w 2011 i 2012 , oparta na książce Stephanie Meyer - Zmierzch . W rolach głównych występują Kristen Stewart, Robert Pattinson i Taylor Lautner. Oprócz nich w produkcji wzięli udział m.in Ashley Greene, Jackson Rathbone, Nikki Reed, Kellan Lutz, Elizabeth Reaser, Peter Facinelli, Mackenzie Foy, Billy Burke, Sarah Clarke, Gill Birmingham i inni.  


 Książka i film od razu zrobiły na mnie duże wrażenie. Na początku nie byłam do tego wszystkiego mile nastawiona , lecz po przeczytaniu pierwszej części sagi Zmierzch, zaczęłam "żyć życiem głównych bohaterów" :D

 W  filmie na uwagę zasługuje oprawa muzyczna, ale także aktorzy, którzy doskonale wcielili się w dane role ! 
Kristen Stewart zagrała postać Belli Swan, Robert Pattinson - Edwarda Cullena , Taylor Lautner - Jacoba Blacka.

Zarówno w książce, jak i w filmie drażni mnie postać Jacoba, który za wszelką cenę chce stać się najważniejszą osobą dla Belli, jednak uważam, że Jacob dodaje sadze jakiegoś uroku ! :)

Cała saga Zmierzch budzi we mnie ogromny zachwyt, zainteresowanie i ogromny podziw dla pracy aktorów, reżyserów, scenarzystów , autorki oraz wielu innych osób zaangażowanych w projekt  ♥ . 
Zachęcam Wszystkich do zapoznania się z przygodami Belli, Edwarda, Jacoba oraz reszty niepowtarzalnych postaci ♥

Dziękuję RobSten. ; **




2 komentarze:

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue