Obserwatorzy:

czwartek, 21 lutego 2013

Wywiad z Mackenzie Foy :)

A teraz coś ode mnie!

N: jak opisałabys swoją postać, Renesmee?
M : Ona jest piękna, urocza i bardzo, bardzo mądra.

N: jak to było gdy pierwszy raz spotkałaś Roba, Kristen i Taylora?
M: Kristen i Roba spotkałam na próbnym makijażu i włosach do postaci Renesmee, myślę, że oni też wtedy przyszli na makijaż. Taylora spotkałam już pierwszego dnia, kręciliśmy wtedy scenę wpojenia.
On popatrzył na mnie, a ja się uśmiechnęłam, on powiedział "Cześć Nessi".
N:Jaka była twoja ulubiona scena w filmie z Taylorem?
M:Miałam dużo zabawy przy kręceniu wszystkich scen, lecz najlepsze było to jak jeździłam ja Jacobie wilku. podobało mi się to ponieważ... Taylora tam nie było.

 
mam nadzieję, że się podobało.
Wasza Ness.

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że już dzisiaj dodałaś nowy post ;)
    To teraz drobne uwagi co do notki:
    -W tytule imię powinno być z dużej litery.
    -Pamiętaj żeby zdania zawsze zaczynać z dużej litery.
    -Nie piszę się Taylota tylko Taylora.
    -Obrazek jest za duży, jeśli nie wiesz jak to dopasowywać aby było dobrze napisz do mnie to Ci pomogę ;)
    Tak poza tym to fajny wywiad,co prawda trochę krótki no ale trudno. Jesteś stażystką więc te błędy nie są aż takie istotne.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wywiad, szkoda, że tak krótki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zapraszam Was na twitera pewnej dziewczyna dotyczącego Mackenzie https://twitter.com/MChFPL

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue