Obserwatorzy:

poniedziałek, 18 lutego 2013

Powitanie ;)


Cześć, jestem Ewa. Tutaj będę Ness. Jestem stażystką na tej stronie i proszę o komentarze, gdyż są bardzo potrzebne do zostania pełnoprawną adminką. No dobrze, to teraz trochę o mnie. Lubię taniec, śpiew i co najważniejsze - Sagę zmierzch!
Moją ulubioną postacią jest Renesmee, ponieważ jest córką Edwarda i Belli, w dodatku jest piękna. Gra ją Mackenzie Foy, która jest również moją ulubioną aktorką no i jesteśmy w tym samym wieku. To chyba wszystko co chciałam Wam o mnie powiedzieć. Mam nadzieję, że mnie polubicie i zostanę z Wami na dłużej.
Pozdrawiam, Ness.

2 komentarze:

  1. No witaj, witaj. Powodzenia życzę!
    I błagam, ZLIKWIDUJCIE WERYFIKACJE OBRAZKOWĄ.

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue