Obserwatorzy:

wtorek, 19 lutego 2013

Scena wycięta z BD1 + odpowiadam na pytania.

Witajcie ;)
Znalazłam świetny filmik, który został wycięty z ,,Przed świtem" i od razu chciałam się nim z Wami podzielić. Szkoda, że nie ma go w filmie,gdyż bardzo mi się podoba głównie dlatego, że Rosalie jest moją ulubioną bohaterką. Jeśli ktoś czytał książkę na pewno pamięta tą scenę. 



Zostałam nominowana do Liebster Award ;) Bardzo dziękuję za nominację, ale postanowiłam że odpowiem tylko na pytania. 
1. Dlaczego założyłaś bloga? 
Założyłam tego bloga, gdyż uwielbiam całą sagę zmierzch i chciałam się z Wami podzielić przeróżnymi rzeczami na temat filmu. 
2. Twoje prawdziwe imię? 
Ola ;) 
3. Ile masz lat? 
14. 
4. Ulubiona potrawa? 
Nie mam ulubionej. Uwielbiam fast foody i potrawy z makaronem ;) 
5. Ulubiona postać filmowa? 
Rosalie Hale, Hanna Marin
6. Skąd się wzięła twoja blogger'owa nazwa? 
Moja nazwa to po prostu imię mojej ulubionej bohaterki z Sagi Zmierzch i jednej z wielu ulubionych z Pamiętników Wampirów czyli Rose. W dodatku zawsze bardzo podobało mi się to imię.
7. Jaka jest najpiękniejsza historia miłosna twoim zdaniem? 
Nie wiem, nigdy się nad tym nie zastanawiałam.
8. Ulubiony aktor/aktorka? 
Nikki Reed i Paul Wesley 
9. Jaki masz kolor oczu? 
Ciemny brąz
10. Jakie jest twoje motto? 
Jeśli już miałabym coś wybierać to chyba ,,Umiesz liczyć- licz na siebie" 

A teraz trochę informacyjnie: 

Na blogu pojawiła się nowa stażystka - Ness. Jej staż będzie trwał do 19 marca 2013r. Mam nadzieję, że ją polubicie i zostanie z nami na dłużej. 
*
Proszę o głosowanie w naszych ankietach, które znajdują się po prawej stronie. Na Waszą ,,ulubioną" bloggerkę, która Waszym zdaniem najlepiej się spisuję i najbardziej przypadła Wam do gustu a także na ulubionego bohatera. 
*
Już niedługo będziecie mogli wybierać bohatera miesiąca. Od Was zależy o jakiej postaci będziemy najwięcej pisać w danym miesiącu.
*
RobSten. jest na krótkim urlopie i w tym tygodniu nie doda żadnej notki. 


Pozdrawiam, Rose. ;* 

3 komentarze:

  1. Wspaniały blog ;*
    Mi się podoba :)
    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    http://the-good-life-lusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sagę Zmierzch , więc będę wpadać . ♥ Przeczytałam wszystkie książki , strasznie mi się podobały! ☻
    Oczywiście już obserwuję! ;* Mam nadzieję , że zrobisz to samo , jeśli ci się u mnie spodoba . :)
    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny nagłówek :)
    Fajna notkaa :)

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue