Obserwatorzy:

środa, 7 listopada 2012

Ciężka środa , miły Zmierzchu :)

Witam Wszystkich :)
Jejku jaki ciężki dzień :(
Najgorsze lekcje, kartkówki, testy, wypracowania i nie wiem co jeszcze może być :c .
Na matematyce oczywiście myślałam o długo wyczekiwanej premierze Przed Świtem 2,
przez co nie odpowiedziałam na pytania nauczycielki - mechanicznie jedyneczka do dziennika .
Trudno się mówi :D
Mam nadzieję, że Wam środa minęła ciekawiej :p .
Przypominam, że za 9 dni premiera ♥
Całuję, RobSten.

2 komentarze:

  1. hhehh :) trudno :D jedna jedynka w tą czy w tą ... :) ja też już nie mogę się doczekać kolejnej części tej sagi ♥
    Masz fajnego bloga, przeczytałam kilka twoich postów i stwierdzam że ciekawie piszesz :) Zapraszam : http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, widzę, że super blog i.... Obserwuję !! naprawdę ekstra także uwielbiam Zmierzch, ale do kina nie pójdę bo trochę bym się bała w ciemnej sali kinowej w niektórych momentach, ale ze mnie straszek :D

    PS. U mnie na blogu - julka-bloguje.blogspot.com jest konkurs na bloga, więc zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue