Obserwatorzy:

piątek, 2 listopada 2012

Początki.

Witam wszystkich;)
Postanowiłam założyć bloga wspólnie z dobrą koleżanką. Będzie on o wszystkim co dotyczy sagi zmierzch, jak już pewnie zdążyłyście zobaczyć kocham ten film i aktorów którzy w nim grają.
Jest to pierwszy post więc nie ma tu nic ciekawego;) Postaramy się wkładać dużo starań w prowadzenie tego bloga. Notki będą dodawane co najmniej 2 razy w tygodniu, ale będziemy starały się częściej o ile to możliwe; )
Ja jestem Rose. i postaram się żeby każda notka była ciekawa( nie licząc tej oczywiście) ;p
Jeśli macie jakieś pytania to niedługo pojawi się zakładka, w której śmiało możecie pytać;)
Zapraszam też na moje inne blogi, których oczywiście nie przestaję prowadzić;)
1. http://klaroline-forever.blogspot.com/
2. http://about-everything-and-nothingg.blogspot.com/

Chciałabym jeszcze zaznaczyć, że RobSten. z którą współtworzę tego bloga jest trochę niedoświadczona więc proszę o wyrozumiałość ;)
Pozdrawiam, Rose. ;**

3 komentarze:

  1. To super, na pewno będę czytać (o ile będę miała czas)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie ten film i oglądałem wszystkie części na pewno będę tu wpadać

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wszystkie części zmierzchu. Na pewno będę zaglądała na twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue