Obserwatorzy:

sobota, 24 listopada 2012

Przed świtem II

Witajcie;) Przepraszam, że tak długo nie dodałam żadnego posta ale nie miałam czasu. Obiecuję, że teraz będę dodawała w miarę regularnie. Jeszcze nie jestem pewna ale prawdopodobnie moje nowe notki będą w poniedziałki i piątki.
Niedawno odbyła się premiera długo wyczekiwanej, ostatniej części sagi zmierzch - Przed świtem II . Oczywiście byłam już w kinie i muszę przyznać, że film jest świetny. Ta część jest inna niż poprzednie i nie jest tak tylko dla tego, że główna bohaterka została wampirem. Najbardziej podobała mi się scena, w której Rosalie opiekuję się Nessie, wizja Alice, sprowadzanie świadków i pokazywanie mocy oraz siłowanie Belli z Emmett'em. Nie podobało mi się jedynie pierwsze polowanie Belli. Film różni się od książki a zwłaszcza niesamowite zakończenie, które wyobrażałam sobie całkiem inaczej.  Nie będę dużo zdradzać, bo pewnie niektórzy z Was jeszcze tego nie oglądali. Film bardzo mi się podobał, była to chyba najlepsza część. Wszystkim co jeszcze nie byli i się wahają gorąco polecam.

A teraz kilka gifów z Breaking Dawn - Part 2 ;)

Bella i Edward ♥

Bella i Edward ♥

Bella i Edward ♥

Jacob, Bella, Nessie, Edward, Rosalie i inni. ♥

Edward, Bella i Jacob ♥

Kate, Garrett, Carlisle, Zafrina i inni. ♥

Edward, Renesmee, Bella, Emmett i inni. ♥

Edward, Nessie, Carlisle, Kate i inni. ♥

Rose i Emmett ♥


 * W następnym tygodniu napiszę recenzje wszystkich części sagi zmierzch ;)

Oglądaliście już BD2? Jak Wam się podobało? Jaka scena była Waszym zdaniem najlepsza a jaka najgorsza?
Pozdrawiam, Rose ;**

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam całą tą sagę, a co do ostatniej części to była ona całkiem fajna :) Szkoda, że to już koniec

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam całą sagę Zmierzch. :) Ale jeszcze nie byłam na ostatniej części. :( Nie mam z kim jechać, no trudno... chyba poczekam aż wyjdzie na DVD. :)
    Pozdrawiam!
    Wpadniesz? Skomentujesz? na: so--cold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne;) Poczytam i skomentuje. Dzięki za komentarz ;3

      Usuń
  3. Super bloga :) Kocham sage zmierzch ! Obserwuje liczę na rewanż :3

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam całą sage zmierzch lecz przed świtem jakoś najbardziej mi przypadło do gustu ponieważ bella w końcu stała sie wampirem tak długo na to czekałam :D

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue