Obserwatorzy:

piątek, 29 marca 2013

Jak te nasze dziewczyny się zmieniły...

Witam ! Kończy się nam już miesiąc z Alice- Ashley. No więc na koniec chcę wam pokazać, jak nasza bohaterka zmieniła się. Nie są to takie radykalne zmiany w rzeczywistości, jak np. u Jacksona (filmowego Jaspera), no ale każdy się zmienia po tylu latach. Zrobię to na takim porównaniu: Ashley- Alice. Filmowa i prawdziwa.

Zmierzch- rok 2008

Ashley:

Alice:

Księżyc w Nowiu- 2009 rok

Ashley:

Alice:

Zaćmienie- 2010 rok

Ashley:

Alice:

Przed Świtem cz. I- 2011 rok

Ashley:

Alice:

Przed Świtem cz. II- 2012 rok

Ashley:

Alice: 

I co? Kto się bardziej według was zmienił? Ashley, a może Alice? Która wersja bardziej się wam podoba? W której części, w którym roku? Mnie osobiście Ashley w 2009 i 2010 roku, a Alice w Zaćmieniu. A wam? Pisać w komentarzach. Liczę, że będzie ich dużo ;)

Pozdrawiam was serdecznie ;**
Patrycja . ;333

2 komentarze:

  1. I Alice i Ashley zdecydowanie najlepiej w zaćmieniu. W 2012 r. wygląda okropnie, widać że jest po operacji plastycznej.

    Pozdrawiam Rose,RobSten,Ness i Ciebie i życzę wesołych świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej, co stwierdzam z ubolewaniem, zmieniła się Alice. :(
    Najbardziej podobała mi się w pierwszej części - taka "chudziutka i słodka, urodą przypominała chochlika. Miała krótkie nastroszone, kruczoczarne włoski" - cytat ze Zmierzchu. ;d A przynajmniej z mojej pamięci. Uwielbiam te jej włosy *____* (to samo z Edwardem).

    Co do Ashley, to zawsze mi się podoba, no, może trochę mnie za czasów "Księżyc w nowiu". ;)

    Pewnie inni uważają, że to nieprawda... ale mi wszyscy z sagi najbardziej podobali mi się (z wyglądu) w "Zmierzchu". ;d

    Życzę wesołych świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue