Obserwatorzy:

czwartek, 21 marca 2013

Wywiad z Ashley Greene ; )

Hej Kochani ; )
Dawno nie dodawałam żadnej notki :/
Postaram się to nadrobić ; p
Na dzisiaj przygotowałam wywiad z Ashley Greene:

Wywiad z Ashley Greene przeprowadzony przez twilightmoms.com . Z wywiadu wnioskuje się, że wywiad niepierwszej świeżości pochodzi z początków kręcenia filmów...

TM:Przeczytałaś książki?
A: Oczywiście, że przeczytałam wszystkie trzy książki! Po kilka razy, tak właściwie. Przeczytałam je i stałam się fanem, jeszcze zanim dostałam rolę Alice.

TM: Co robisz ze swoich dodatkowych czasem w Portland?
Potrzebujesz może lokalnego przewodnika? Bezpłatnie. Mój nr. to (XXX) XXX XXX haha ; D.
A: Przerwa! Haha. Nie! Po prostu potrzebuję max. wykorzystać czas spędzony w tym mieście. To przepiękne miejsce. Zdecydowałam się, że kupię dom. I dziękuję za ofertę... To niesamowicie miłe ; ) Skorzystam z Twojej propozycji kiedy będę tutaj bez zobowiązań zawodowych.

TM:Jaki jest Twój ulubiony moment z Alice w książkach?
A: Ulubiony moment z Alice? Hmmm... Jest ich kilka, ale moment, który zawsze sprawia, że się uśmiecham to ta cala sprawa z żółtym Porsche. Pokazuje on to całe ciepło łączące Alice z Edwardem.

TM: Słyszałaś jakieś plotki o dalszych częściach?
A: Oczywiście, że słyszałam. Bardzo bym chciała, żeby okazały się prawdą. Zobaczymy.

TM:Czy możemy przyjść i zrobić z Tobą wywiad osobiście w imieniu twilightmoms.com?
A: Taki wywiad prawdopodobnie mógłby dojść do skutku.
Chociaż coś takiego musi być rozważone przez mojego menadżera i kierownictwo filmu. Bardzo bym chciała, żeby takie spotkanie się odbyło.

TM:Czy jesteś w dobrych relacjach z innymi członkami obsady?
A: Obsada jest niesamowita! Wszyscy świetnie się ze sobą dogadują,jesteśmy praktycznie rodziną.

TM: Czy mogłabyś zapytać, czy Rob dostał DVD z Jackiem Nicholsonem, które mu podrzuciliśmy? Asystent produkcji o imieniu Derek powiedział, że przekaże je Robowi. 
A: Z pewności spytam, czy dostał te płyty.

TM: Którego z aktorek lub aktorów podziwiasz?
A:  Absolutnie uwielbiam Audrey Hepburn. Ona jest tak ponadczasowo i klasycznie piękna! Gina Davis też jest wspaniała... ''Drugi pocałunek na dobranoc'' był moim ulubionym filmem przez jakiś czas. Julia Roberts, Maryl Streep, Felicity Hauffan są kolejnymi, które podziwiam.

TM:  Jaka jest najwspanialsza różnica między Alice z książki, a Alice z filmu?
A: Staram się, aby jej charakter był podobny to tego z książki.
Każdy ma inne spostrzeżenie na tę postać.Nie chcę niczego zmieniać, ale próbuję oddać pewne warstwy jej charakteru, które ludzie mogli pominąć. Większość widzi ją jako radosną, słodką, entuzjastyczną dziewczynę; Alice prezentuje sobą o wiele więcej.

TM: Co myślisz o Stephanie Meyer?
A: Stephanie była taka miła! Jest na prawdę słodką i utalentowaną kobietą. Trochę się denerwowałam przed spotkaniem z nią, ale kiedy usiadłyśmy i rozmawiałyśmy czułam się całkowicie komfortowo. Jestem bardzo podekscytowana, że mogłam ją spotkać.

TM: Jak jest na planie? Czy tworzycie wesołą ekipę, czy bardziej poważną? Czy ktoś jest tam zabawny? Peter powiedział na MySpace, że nazywają go ''tatą''. Czy ktoś inny także dostał przezwisko?
A: Oh, jest bardzo zabawnie. To bardzo młoda i zabawna ekipa! Hm. Określenie ''żoneczka'' i ''mężulek'' często krążą po planie.I ciągle mylące się imiona: Jasper, Alice, Ashley, Jackson i tak dalej...

TM: Trochę za późno ale....  Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin! Czy zrobiłaś coś ciekawego, czy pracowałaś?
A: Dzięki! Mam dwadzieścia jeden lat! Pracowałam, ale przyleciał mój przyjaciel i niektórzy z ekipy zorganizowali mały wypad do pubu. To było na prawdę miłe, i pamiętam to!

To już koniec wywiadu!
Mam nadzieję, że Wam się podoba ; )
Pozdrawiam RobSten. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue