Obserwatorzy:

piątek, 8 marca 2013

Witam wszystkich !


Jestem Patrycja. Od dzisiaj staję się nową stażystką na blogu. Jest to dla mnie ogromny zaszczyt. Dziękuję za przyjęcie. Wypadałoby trochę powiedzieć o sobie. No więc tak. W tym roku będę miała 15 lat, mieszkam w małym miasteczku zwanym Białą Rawską. Blogowanie zaczęłam pod koniec maja 2011 roku, więc kompletną nowicjuszką nie jestem, jednak po raz pierwszy angażuję się w takie przedsięwzięcie. Jakie będą moje notki tego nie wiem, ponieważ mogą być różne. Postaram się, by was nie doprowadzały do spania, jak to mi się chce często na historii. Nie wiem jak często będą one dodawane, jednak spróbuję, by były regularnie, bo u mnie może być trochę różnie z powodu remontów. Więc wybaczcie jakby co. Sagę Zmierzch również zaczęłam czytać w 2011 roku. Moimi ulubionymi postaciami są Alice, Emmett, Jasper, Demetrii i Jane, a aktorowie to Ashley Greene, Nikki Reed i Charlie Bewley.  Och, należało by jeszcze napisać czym sie interesuję. No więc...Pisanie, serfowanie po necie, oglądanie filmów: Zmierzch i Harry Potter <wszystkie części> , bawienie się tabletem, czytanie książek *,* pomaganie koleżankom i sprzeczanie się z nimi, słuchanie muzyki, radia. To to. Mam średniej długości włosy, nie jestem za wysoka i nie uczę się źle. Mam nadzieję, że mnie polubicie. I mam mała prośbę. Niech wciągu mojego stażu, który trwać będzie do 9 kwietnia, bedzie pod notkami 8 komentarzy. Jeden z warunków stażu, a chcę tu zostać na dłużej. Rozpisałam się... Przepraszam . Pierwszy i... To do zobaczenia .! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue