Obserwatorzy:

sobota, 23 marca 2013

Kolejna cześć Sagi Zmierzch!!!

Cześć Kochani Zmierzchoholicy ; )
Dzisiaj mam dla Was bardzo ciekawą i wesołą informację! Otóż będzie kolejna część Sagi Zmierzch!!!
Jej tytuł to ''O Brzasku''.

''O Brzasku'' jest piątą częścią Zmierzchu. W tej części Renesmee zaginie. Edward i Bella próbują ją znaleźć, lecz bezskutecznie. Renesmee porwało Volturi. Gdy Alice jest bliska jej odnalezienia, ginie z rąk samego Aro. Renesmee, więziona przez Volturi próbuje uciekać.
PREMIERA KSIĄŻKI ZAPOWIADAMA JEST NA LISTOPAD 2013.

Co na to powiecie?
Ja się baardzo cieszę, lecz niepokoi mnie fakt, że Alice zginie!!!
Piszcie swoje opinie w komentarzach ; ))

Całuski, RobSten. ; ******


50 komentarzy:

  1. A-alice ginie z rąk Aro ? C-co to w ogóle jest .! O mój boże, już czuje łzy w oczach. ;'( Trzeba będzie książkę koniecznie kupić, a co najlepsze w listopadzie są moje urodziny .! wspanialy by byl prezent ;D A tak na marginesie, to premiera w ten listopad to w USA czy w Polsce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno w listopadzie ma się pojawić na polskich półkach ; )

      Usuń
  2. Alice zginie... Ku*wa, czemu?! Mogą uśmiercić Edzia, Rose, Emma... Ale Alice?! T______T Nie, ja tego nie przeżyję.

    Ale super, że będzie nowa część :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nieeeee tylko nie Alice i nie Renesmeeeeeeee !!!! kocham je bella i edward beda przybici ciekawe czy beda chcieli sie zabić ale nie renesmee i alice no ej !!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. o nieeeee tylko nie Alice i nie Renesmeeeeeeee !!!! kocham je bella i edward beda przybici ciekawe czy beda chcieli sie zabić ale nie renesmee i alice no ej !!!!!!!!!!!!

      Usuń
  3. Ginie?! GINIE?!
    Nieeeeee! ;______________;
    Bardziej od tego zdołowałaby mnie chyba tylko śmierć Esme :C
    O tak, zgadzam się z Meli C:
    Mogą uśmiercić Edzia C:
    Już czuję ten potok łez T-T

    Dobrze, że będzie nowa część, ale bez Alice to już nie to samo T__T

    OdpowiedzUsuń
  4. Meli zgadzam się z tobą! Niech uśmiercą Edzia albo Belle tylko nie Alice!! :C Niby fajnie, że będzie kolejna część, ale jakoś bez Alice to nie będzie juz to :( Jak dla mnie to są 3 osoby, ktore nie moga umrzeć: Alice, Esme i Carlisle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Cię lubię! Moja lista osób, które nie mogą zginąc jest taka sama :D

      Usuń
    2. wiem że sama autorka uwielbia Alice (twierdzi że chciałaby mieć taką przyjaciółkę i teraz ją uśmierca !!! ??? NIE NIE i jeszcze raz NIE

      Usuń
  5. Zgadzam się z Wami! Znaczy jedynie w tym, że Stephanie nie powinna uśmiercać Alice ale uważam, że gdyby nie było któregokolwiek bohatera powieść dużo by straciła ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Ta powieść to nie tylko Bella i Edward...

      Usuń
  6. Czy to pewna informacja? W ostatnim wywiadzie Stephanie, przyznała że być może wróci do pisania sagi w ciagu 5 lat,ale nie jest pewna. Skąd macie takie informacje? Myślę, że tyo tylko plotki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co Alice GINIE!!! To jakiś skandal!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. CO CO CO GÓWNO , Ginie nie ginie koniec . może nie zginie może zginie nie wiadomo dziękuje dobranoc koniec imprezy

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie!!! Tylko nie Alice, moja ukochana bohaterka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie!!! Tylko nie Alice, moja ukochana bohaterka!

    OdpowiedzUsuń
  11. A bedzie film ; D?

    OdpowiedzUsuń
  12. Może zginie a okaże się, ze jednak przeżyła albo jakimś cudem przywrócą ją do życia

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tobą może Alice zginie może nie ta książka to wielka zagadka...
    Ale mam nadzieję że nikt nie zginie

    OdpowiedzUsuń
  14. Film też ma być w telewizi we wrześniu

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej jak jak cos to dawajcie znac jak bedzie juz film

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się taka informacja u nas na blogu gdy tylko będziemy cos wiedziały :)

      Usuń
  16. czekam na książkę !!!! to cudownie znów czytać tę historie szkoda że jest taki scenariusz dla Alic mam nadzieje że ją zekranizują .

    OdpowiedzUsuń
  17. a bedzie film?/

    OdpowiedzUsuń
  18. we wrześniu 2014 tak?

    OdpowiedzUsuń
  19. Bedzie premiera w Polsce
    jeju nmg sie doczekac. Tak bardzo ubolewalam ze to juz koniec zmierzchu
    A tu taka niespodzianka
    szkoda ze Alic zginie,ale nie zgadzam sie ze byo by lepiej gdyby umarl edward lub bella
    O nie. Tego bym nie przezyla gdyzz bardzo lubie tych bohaterow
    a wg widzialam zwiastun. Czy renesme bedzie nina dobrev? Czy wtej czesci bedzie jak renesme zajdzie w ciaze z Jackobem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacje nie są potwierdzone. Nie mogłaś widziec zwiastunu skoro nie było jeszcze premiery książki, pewnie nie jest ona jeszcze nawet napisana :)
      Skąd masz informacje, że Nina Dobrev zagra Nessie? Jakoś w to wątpie :)

      Usuń
  20. Ludzie a gdzie w tym wszystkim Jakob? To niemożliwe, żeby w listopadzie 2013 była premiera książki a we wrześniu filmu w Polsce.To co by mieli tylko 10 miesięcy na nakręcenie? Ludzie opanujcie się.Też kocham ten film ale coś czuję, że jeśli dojdzie do nakręcenia filmu to premiera nie prędzej jak 2015r.Jakob rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą

      Usuń
    2. Już się nie mogę doczekać i książki i filmu. Kocham Jacoba

      Usuń
  21. skąd masz te informacje :) ?

    OdpowiedzUsuń
  22. ktos napisał ze widzial zwiastun niech da link ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Patrzcie w Cykle książek Zmierzchu
    jest pokazana 5 część o Brzasku (2013)
    Czyli to nie są plotki!!!!!!!
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Stephenie_Meyer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wydaje mi się żeby premiera była jeszcze w tym roku. Mamy juz 23 grudnia a o książce informacji czy zapowiedzi nie ma żadnych :)

      Usuń
  24. Jakoś ni wyszła piąta część w 2013r. więc chyba wyjdzie 2014r. mam taką nadzieje jestem wdzięczna mojej kuzynce za to, że pokazała mi ten film ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wole żeby to jackob sitnoł!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Już jest kwiecień 2014 a piątej część zmierzchu nie ma

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam. Zainteresowana dalszymi losami Belli i Cullenów, "pogrzebałam" trochę w necie. Natknęłam się na datę 15.10.2015r. Angielski tytuł to: Moonligth Glow. Czy ktoś coś słyszał??

    OdpowiedzUsuń
  28. Niech uśmiercą Alice zamiast Edwarda i Belli cieszcie się że chociaż będą nowe części i tak mnie to wciągnęło cała ta historia czekam na film będzie ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niedługo mamy 2015r. a dalszych części zmierzchu wciąż brak ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzieci, ogarnijcie się. Nie będzie żadnej kolejnej części. Gdyby miałaby powstać, na forach pojawiłyby się wiarygodne informacje, a wy wierzycie w jakieś durne plotki, które rozpuściła pierwsza lepsza typiara... żal mi was

    OdpowiedzUsuń
  31. nie zgadzam się z wami !!!!!!! patrzałam na wikipedi będzie 5 część *O Brzasku* mam książke i się z niej ciesze *a jagby co z tą książką to taki żarcik * ! ale widziałam zwiastuny i inne mają wydać film haha mam dowody i się ciesze :D bo kocham Zmierzch ale jestem dopiero początkującą osobą i kocham ten blog dziękuje stworzycielce że zrobiła coś takiego że każdy ma coś do powiedzienia to :D jest superowe ale ja niewiem jak możecie ... obraźliwe komentarze pisać to jest nie do pomyślenia :D kocham ten blog i zmierzch z wami czekam na kolejną część *.* *u*

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedy będzie następna część Zmierzchu w kinach?????? Plis powiedzcie jeśli ktoś wie,bo nigdzie nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  33. kiedy będzie film "o brzasku " kocham zmierzch nie moge bez niego żyć!!!!!
    kiedy będzie ten fil jeśli ktoś wie to niech napisze bo sie zabije

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej właśnie obejrzałam zmierzch, księżyc w nowiu, zaćmienie, Przed świtem I i II, czy będą kolejne części, albo już są ? Jeśli tak to bardzo proszę o tytuł kocham ten film jest wspaniały ♥♥♥ Mogę go oglądać godzinami a i tak mi się nie znudzi :D Przy okazji polecam "Trzy metry nad niebem" i drugą część "Tylko Ciebie chcę" Rewelacyjny film ryłam przy nim jak głupia :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue