Obserwatorzy:

sobota, 6 kwietnia 2013

A co tam u Roberta ?

I trzeci raz z rzędu ja. Mam nadzieję, że dziewczyny się na mnie nie obrażą, że ja tutaj urzęduję i wciskam się trochę na chama. Jak macie jakieś zastrzeżenia, to pisać ! Zresztą pewnie nie przejdę stażu, bo mam tylko 6 wpisów i 7 komentarzy, więc nie martwcie się. No ale przechodząc do sedna notki. Tak sobie pomyślałam, podobnie jak poprzednio, co tam u naszego Roberta Pattinsona. Naszło mnie to po obejrzeniu KwN i Harry'ego Pottera i Czary Ognia (dla nie poinformowanych, Rob występował tam jako Cedrik Diggory). Szczerze mówiąc nie ma dużo interesujących informacji. Właściwie wcale. Prawie wszędzie jest tylko pisane o związku jego z Kristen. Jest pisane, że albo są ze sobą, albo rozchodzą. Że Rob znów pozostawia biedną Stewart samą w USA, a on jedzie gdzie indziej, by grać w filmie. Można się mocno w tym pogubić. A wy jak myślicie? Czy oni są w końcu ze sobą czy nie? Ja myślałam, że oni są w takiej jakby separacji. ale znalazłam dzisiaj w sieci artykuł, który pokazuje, że oni są teraz razem.
Klik
Osobiście uważam, że może być to ciekawy film. Ale jakoś nie widzę Roberta w takiej roli. On dla mnie idealnie pasuje do bardziej ostrych postaci. Ale to jest tylko i wyłącznie moje indywidualne zdanie.
A wy jak uważacie? Czy Pattinson dobrze by zagrał w komedii romantycznej? I czy nie jest trochę naiwny jak chodzi o Kristen? Pisać co na ten temat uważacie !




Pozdrawiam wszystkich cieplutko ;**
Patrycja . ;33

PS A waszym zdaniem w jakiej roli Robert najlepiej wystąpił?

6 komentarzy:

  1. Według mnie najlepsza rola Pattinsona to Cedric Doggory. Zdania nie zmienię, bo nie ciepię filmowego Edwarda xD

    A mi pasuje do komedii romantycznych, zdecydowanie :3 Mnie już denerwuje ten jego "związek" z Kris. Wszystkie gazety o tym trąbią, to się schodzą, to się rozchodzą.

    Mała uwaga, bo zauważyłam, że piszesz "Kristien". Piszę się Kriten :D
    Chyba że to tak obraźliwie, to okej xD

    Enjoy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ja też wolę Roba w Harrym Potterze.
      Szkoda, że jego postać ginie w taki paskudny sposób.
      I dziękuję za uwagę dotyczącą imienia Kristen.
      Tak jak pisałam jakoś ładniej mi wyglądał ;p

      PS Zapraszam tutaj :
      http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=43932

      To już jest naprawdę nudne, ale końcówka śmieszna ;p

      Usuń
    2. Haha xDDD

      Końcówka jaka słodka xDD

      Szkoda, szkoda. Rola Cedrica była chyba jego najlepszą c:

      Usuń
    3. Ale szczerze mówiąc nie widzę innego aktora na miejsce Edwarda ;D

      Usuń
    4. Może i nie... Ja bym tam zobaczyła Ian'a Somerhalder'a xDDD
      Ale ja bym wszędzie zobaczyła Ian'a, więc inna sprawa :33

      Usuń
    5. Hahahahaha xD Ja niestety tak nie mam. Pamiętników Wampirów nie oglądam.

      Usuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue