Obserwatorzy:

piątek, 19 kwietnia 2013

Zaćmienie - seans na TVN :D

   Hej, to znów ja! Dzisiaj na TVN leci "Zaćmienie", trzecia część naszej sagi. Oglądacie? :D
To chyba moja ulubiona część, poza BD2 najwięcej się tu dzieje, dlatego ja odeszłam sprzed TV na chwilkę, żeby przygotować dla Was ten krótki post :)


Kilka fotek z tej części na umilenie przerwy w seansie :3

Śliczne zdjęcie *-* 

Riley i Victoria zabijający Edzia :3

*-* Osobiście moje ulubione zdjęcie :D

No i Volturii muszą być :D

Sfooora :3

 Jake i Bells :)

Rrriley *-*

O, ta scena też jest super. Bella łamie sobie rękę :3

Może teraz dla odmiany dawka gif-ów :D

Mój ulubiony :D




I na koniec Bree. Mało znacząca postać, ale w sumie ważna, dla zrozumienia całej sagi. Macie "Drugie życie Bree Tanner"? Czytaliście? Ja mam, ale muszę przyznać, że za pierwszym razem czytałam od końca, żeby poczytać trochę o Cullenach. Fajnie są opisani z perspektywy Bree.

Piszcie śmiało swoje opinie :D

Enjoy, Esther!

5 komentarzy:

  1. Czytałam ''Drugie życie Bree Tanner''!
    Na serio fajna książka, w Zaćmieniu Bree, jakby się wydawało, nie ma dużego znaczenia, jednak okazuje się, że to bardzo ważna postać ;DD
    Pozdrawiam ; 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tylko jedno zastrzeżenie ;D
    ''Bella lamie sobie ŁAPĘ''
    : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Też moja ulubiona część *,*
    Oglądałam, oglądałam. ;3

    I chcę przeczytać tę książkę. Musi być fajna. XD

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue