Obserwatorzy:

sobota, 20 kwietnia 2013

Co aktorzy chcieliby zabrać z planu?

   Hej! Boże, drugi raz z rzędu ja... Mam nadzieję, że dziewczyny się za to na mnie nie obrażą! 
I oto powracam z kolejną dawką ciekawostek :3 Tym razem dowiemy się, co aktorzy naszej sagi chcieliby zabrać ze sobą z planu. I czy im się to udało :) 
   Zapraszam :D


Robert Pattinson
Zatrzymuję absolutnie wszystkie rzeczy z planu. Ukradłem nawet po kryjomu wiele, jeżeli nie wszystkie ubrania Edwarda.



Peter Facinelli

Pierścień Carlisle'a! Ten z herbem Cullenów, symbolem całej rodziny. Chciałem go gdzieś ukryć i zabrać ze sobą. Tak czy siak, nie mogłem go zdjąć z palca, więc wrócił do domu razem ze mną.


Elizabeth Reaser
Bransoletka Esme. Widziałam jej reprodukcje w sklepach, ale chciałam koniecznie zachować tę, którą nosiłam w  filmie. Kiedy skończyliśmy zdjęcia, któregoś razu ją zabrałam. Jest moja!
Taylor Lautner
Mój bohater nosi jedynie szorty, i to przez prawie wszystkie części, więc nawet jakbym chciał coś zabrać, to i tak miałbym do wyboru tylko je... I tak któregoś razu je zwinąłem.


Kellan Lutz
Jeep Emmett'a, zdecydowanie! Jest niesamowity. Chciałem go, od kiedy zagrywaliśmy pierwszą część. od tamtej pory można powiedzieć, że jestem na niego chory. Mówiłem o tym reżyserowi, ale nic się nie stało. Nadal czekam!


Xavier Samuel
Wampiry ubierają się naprawdę dobrze, więc chciałbym zabrać kurtkę Riley'a. Jest świetna, drugiej takiej nie znajdziesz. Bardzo się wyróżnia, i dlatego tak chcę ją mieć!


Ashley Greene
Ten naszyjniczek Alice z herbem rodziny. Jest po prostu bombowy i wyglądam w nim świetnie!



Podoba mi się, że połowa osób zabrałaby coś z herbem. Osobiście zabrałabym bransoletkę albo ten naszyjnik Alice, bo podobał mi się już od pierwszej części :D


Bardzo mi się podobało, że pod ostatnim postem były trzy komentarze, więc prosiłabym o tyle samo :3


Całuusy!

Esther.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za co maiłybyśmy się obrazić? ;DD
    Fajnie, że jesteś aktywna i dodajesz ciekawe posty : )
    Haha słyszałam jeszcze, że Rob chciał zabrać z planu srebrne Volvo x DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post. XD
    Ja bym zabrała naszyjnik Alice i jeep Emcia XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe...
    Ja bym zabrała bransoletkę Esme i naszyjnik Alice :p

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue