Obserwatorzy:

wtorek, 2 kwietnia 2013

Hej ;)

Najpierw powinnam złożyć życzenia wielkanocne, ale ponieważ święta skończyły się wczoraj, to sobie to odpuszczę. Piszę tutaj swoją czwartą notkę, a do końca stażu jest tylko tydzień. Nie będzie fajnie. No ale przechodząc do notki. Chciałam tutaj umieścić jakieś informacje na temat gwiazd "Zmierzchu". No ale znaleść nie mogę żadnych aktualnych. Myślałam, by napisać o tym, że Jackson Rathbone (filmowy Jasper), ma syna, ale okazało się, że ojcem jest już od jakiś dwóch lat. Więc zrezygnowałam. Ech i nadal nie wiedziałam co napisać. Ale wpadłam na genialny pomysł. Ciekawostki filmowe ! A oto kilka z nich:

*Na balu, kiedy Bella i Edward tańczą w altanie jedna z tańczących par oddala się w jednym ujęciu, a później w przybliżeniu Belli I Edwarda tamta para dopiero jest po schodach.
*W scenie, w której Edward i Bella rozmawiają w lesie pada deszcz i oni mokną. Chwilę po tym, gdy stoją w innym miejscu lasu ich ubrania są całkowicie suche.
*W scenie na polanie Edward i Bella leżą blisko siebie. W kolejnym ujęciu są trochę dalej, mimo że nie zauważyliśmy jakiegokolwiek przemieszczenia.
*Kiedy Bella i Edward leżą na trawie można zauważyć, że pulsuje mu krew. W książce "Zmierzch" założono, że wampiry mają serca, ale ono nie bije.
*W Przed Świtem cz. I, Bella dzwoni do Rosalie. Gdy rozmawiają, widać że telefon jest zablokowany.

Teraz jakieś ciekawostki z planu. Co tam aktorzy robili i takie tam:

*W scenie, gdy Edward gra Kołysankę Belli, Robert Pattinson rzeczywiście wykonuje ten utwór na pianinie.
*Zdjęcia do filmu trwały 48 dni.
*36 godzin trwało przefarbowanie włosów Nikki Reed z brązowych na blond.
*Herb Cullenów został stworzony specjalnie na potrzeby filmu.

To na razie tyle. Szczerze mówiąc o połowie nie wiedziałam, np. ile czasu potrzeba na przefarbowanie włosów Nikki. No ale nie da się wykluczyć, że długo. Ciekawe jak to wyglądało. A czy ktoś wiedział w ogóle, że Cullenowie mają herb !? No to teraz zajrzałam sobie w google i okazuje się, że te tatuaże naszych wilkołaków, to również ich herby. A jak chodzi o Volturii, to nie będę się podniecać, ponieważ to akurat zgadłam ;)No dobrze, to na koniec dam te herby, by każdy wiedział jak wyglądają.

Herb Cullenów 


Herb wilkołaków


Herb Volturii


No dobrze, to na tyle dzisiaj. Jutro wiem, że będzie trochę statystyk ;)
A ja was proszę o jakieś cztery komentarze :D
Dziękuję z góry i pozdrawiam !
Patrycja .


5 komentarzy:

  1. Wszystko wiedziałam :D
    Ale to z włosami Nikki... wow.
    Przecież to je musiało doszczętnie zniszczyć o.o
    Herb Cullenów. Jasne, że widziałam, Carlisle nosił pierścionek z tym herbem :333
    Ciekawy post.
    A tak w ogóle, to też zauważyłam, że gdy Bella dzwoni, telefon jest zablokowany xD Przed nami się nic nie ukryje xD

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue