Obserwatorzy:

piątek, 12 kwietnia 2013

Jackson Rathbone i jego oryginalny tatuaż

Witajcie ;)
Na naszym blogu nie znalazły się jeszcze żadne informacje o filmowym Jasperze co z przykrością muszę stwierdzić. Postanowiłam poszukać o nim coś ciekawego i moją uwagę przyciągnął jego bardzo oryginalny tatuaż.

Jackson odwiedził niedawno popularny program "The Wendy Williams Show". Aktor opowiadał o swojej przygodzie z aktorstwem, o swoim maleńkim synku, a także o tatuażach. W pewnym momencie zaprezentował prowadzącej swoją łydkę, którą ozdabia butelka ketchupu Heinz! 
Jak twierdzi aktor: ,,Nie, ja kocham ketchup - sprostował po chwili Jackson.  Mój tata zawsze mówi: "Chcesz hamburgera z tym ketchupem?". Nienawidzę tego żartu."












A oto wywiad: 





Co o tym sądzicie? Ja osobiście lubię takie oryginalne i pomysłowe rzeczy i podoba mi się ten tatuaż. 
Gratuluję odwagi na zrobienie takiej rzeczy. 
A Wam jak podoba się taka ,,ozdoba" ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue