Obserwatorzy:

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Podsumowanie stażu Ness.


Staż blogerki Ness dobiegł już końca, co prawda zostały jeszcze 2 dni ale przez ten czas już i tak nic się nie zmieni.

Przypominam, że w regulaminie dla stażystów na naszym blogu zawarte są takie oto podpunkty:
- Napisać 7 postów, nie licząc powitalnego
- Muszą być ciekawe, oryginalne i pomysłowe
- Staraj się nie popełniać błędów w pisowni i gramatyce
- Rozgłaszaj naszego bloga na innych stronach
- Zdobywaj nowych obserwatorów
- Do Twoich notek muszą być komentarze, ogólnie musi ich być 8, ale nie liczą się Twoje, spam i wymuszanie


RobSten.

Zaczynając od samego początku, czyli od ilości postów Ness zdecydowanie się nie spisała... 
Jak wiadomo notek powinno być minimum 7, natomiast ze strony Ness na blogu pojawiły się 3 (oczywiście nie licząc powitalnego) :/. 
Co do oryginalności, ciekawości i pomysłowości mam mieszane uczucia! Z jednej strony mi się podobały, gdyż były dość pomysłowe lecz baardzo krótkie......
W komentarzach jednej z notek Ness zauważyłam jedną uwagę co do ortografii. Moim zdaniem każdemu mogą zdarzać się błędy, w końcu jesteśmy tylko ludźmi ; ) Aczkolwiek zapewne w każdym komputerze jest opcja wskazywania błędów ortograficznych ;D Błędów gramatycznych w postach naszej stażystki nie wyhaczyłam... Może inne blogerki coś znalazły, jednak ja nie ; p
 Na temat rozgłaszania bloga i zdobywania nowych obserwatorów nie mogę się wypowiedzieć! Nie wiem, czy Ness rozgłaszała i udostępniała bloga ;D
Komentarzy pod postami Ness naliczyłam razem 6, czyli o te dwa komentarze za mało :/
Pośród tych sześciu komentarzy znalazły się także komentarze blogerki Rose, ale to nie jest dyskryminowane w regulaminie ; )

Chciałabym jeszcze napisać, że w żaden sposób nie chciałam tym obrazić kochanej adminki Ness!
Mam nadzieję, że moja ocena jest subiektywna ; )


Rose.

Musze przyznać, że się rozczarowałam. Liczyłam na większe zaangażowanie i pracę na blogu a tego wręcz nie było. Dostałaś ode mnie drugą szansę, której nie wykorzystałaś a miałaś na to dość dużo czasu. 
- Trzeba było napisać 7 notek. Ty napisałaś tylko 3 przez prawie 2 miesiące. To jest na prawdę bardzo mało. Pozwól, że wypowiem się o każdej z nich. 

1) Wywiad z Mackenzie Foy ;)

Na pierwszy rzut oka nie wygląda to zadowalająco, czcionka jest źle dobrana i słabo się czyta. W dodatku jest bardzo krótka, tylko kilka zdań. Tyle mogłaby zająć Twoja opinia na temat tego co po prostu skopiowałaś z jakiejś stronki.
Co do samego wywiadu to jestem wręcz załamana, gdyż jakiejkolwiek oryginalności w tym nie ma.
Nawet ja, osoba która nie lubi czytać wywiadów a w dodatku o tej postaci, nie raz już natknęłam się na ten. 
Na wielu blogach i stronkach o sadze zmierzch jest on umieszczany. To takie oklepane, że wątpie aby ktokolwiek tego nie widział.
Błędów jest mało ale co tu się dziwić skoro jest to tekst z jakiegoś nieznanego źródła w dodatku bardzo krótki. Najbardziej rzuca się w oczy to, że błędnie zapisujesz zdania. Zaczynamy z dużej litery i kończymy kropką a u Ciebie tego nie ma(nie zawsze, ale zdarza się) a przecież to podstawy.
Komentarze są 3 więc wszystko byłoby dobrze gdyby nie to, że jeden jest mój a drugi Twój a więc w sumie liczy się tylko ten napisany przez innego bloggera, który także zwrócił uwagę na długość notki.
Zdjęcie jest tylko jedno w dodatku za duże i źle dopasowane, gdyby jeszcze było jakieś niespotykane i oryginalne ale jest to Jacob i Renesmee siedzący na fotelu. Pierwsze lepsze zdjęcie z google.

2) Ashley ma nowego Chłopaka

Od razu widać, że pisałaś to na podstawie dodać i mieć święty spokój. No proszę Cię... Czy na jakimkolwiek innym blogu notki wyglądają tak jak Twoja?
Jest to 8 linijek napisanych znowu tą okropną czcionką a ten kolor sam w sobie wygląda odpychająco. Nie będę wypowiadała się o błędach, gdyż jest to jeden wielki błąd.
Zdjęcie jest słabej jakości a do tego bardzo małe. Miałaś tyle czasu na napisanie notki a co widzę? Właściwie to ja nawet nie wiem jak to nazwać.
Komentarzy nie ma.


3) Wywiad Ashley Greene dla magazynu "Ok!"

Kolejny wywiad, tyle że o niebo lepszy od tego pierwszego. Myślę, że jakbyś chciała i pracowała nad tymi notkami to byłoby dobrze ale Ty widocznie tego nie chcesz.
Zdjęcie jest bardzo ładne i nie takie oklepane jak te co dodawałaś wcześniej.
Wywiad jak wywiad, skopiowane i wklejone ale widać, że więcej nad nim posiedziałaś i jest w miarę wyszukany. Błędy są, chyba najbardziej widoczne to ,,wampiżego makijarzu" O matko, jak można nie zwrócić uwagi na taki błąd? Przecież to samo rzuca się w oczy.
Komentarze są 2, jeden jest mój, natomiast drugi anonimowy który nie należy do miłych i pozytywnych opinii.

Nie zdobyłaś nowych obserwatorów i nie rozgłaszałaś naszego bloga na innych stronach. Twój stosunek jest bardzo lekceważący. Nie lubię jak ktoś ma takie podejście jak Ty - ,,I tak nie wykorzystam tej szansy" Na Twoim miejscu inni by się cieszyli, że takową szanse dostali.

Nie spełniłaś żadnego z punktów regulaminu, niestety nie zostajesz z nami na blogu. Nie takich osób szukamy. Dziękujemy za poświęcony czas, mam nadzieję że weźmiesz sobie nasze rady do serca.

Pozdrawiamy ; )

3 komentarze:

  1. Jak można tak obrażać publicznie osobę która była administratorem waszego bloga.
    Ciekawe czy się teraz wypowiecie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ness nigdy nie była administratorka naszego bloga.
      Ależ my jej nie obrażamy, tylko wyrażamy opinię na temat jej stażu który nie był zadowalający i nie będę tego ukrywać.
      I ja i RobSten utrzymywałyśmy kontakt z Ness,chciałysmy pomóc ale widocznie nic to nie dało. No trudno, podsumowanie napisać musiałyśmy.

      Usuń
  2. Okok! Wypowiadam się! Proszę:
    Chcę podkreślić, że Ness jest stażystką! To po pierwsze, po drugie ja bym tego nie brała jako obrazę! Oczywiście może się zrobić przykro, no ale to jest subiektywna ocena, uwierz mi! Nie było mi fajnie kiedy pisałam swoją kwestię ;_;
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue