Obserwatorzy:

sobota, 27 kwietnia 2013

Parodie sagi Zmierzch w wykonaniu Hillywood : ))

Cześć Kochani ; )
Przez ostatnie dni nie dodawałam notek. Niestety moi nauczyciele są bez litości i miałam bardzo dużo zadawane : (
W tej notce chciałam Wam pokazać parodie Zmierzchu w wykonaniu Hillywood.
Zapewne część z Was, albo może większość je widziała, ale napewno znajdą się osoby, które ich nie widziały : ))

Oto kilka informacji na temat Hillywood:
Dwie siostry- Hilly i Hannah Hindi, które tworzą parodie słynnych filmów kinowych takich jak: Harry Potter, Zmierzch i parodie programów telewizyjnych, seriali (Pamiętniki Wampirów) i znanych  znanych osobistości (Lady Gaga). Obie są bardzo kreatywne i utalentowane a ich parodie mają nawet sześćdziesiąt milionów widzów a ich liczba ciągle wzrasta tylko dzięki jednej kamerze!
Siostry Hindi:


(Od lewej: Hannah  i Hilly)
Ale podobne *.*

Mi osobiście ich parodie bardzo przypadły do gusty mimo to, że to podróba Zmierzchu!
Oczywiście w pewnych momentach moim zdaniem jest to trochę żałosne i trochę głupkowate, ale jest o wiele lepsze niż słynna parodia ''Wampiry i Świry'', która została już nawet puszczona na TVP2 w pewien zimowy weekend.
Porównując Hillywood i Wampiry i Świry mam zupełnie inne odczucia. Przy Hillywood można się czasami pośmiać, natomiast oglądając ''Wampiry i Świry'' byłam jedynie zażenowana.... I tyle ; p
Nie dość, że okropnie podrobili wszystkich wampirów to ich role zostały okropnie odegrane ://///
Ale przynajmniej zaczęłam jeszcze bardziej cenić pracę Steph, autorki sagi oraz wszystkich osób, które przyczyniły się do powstania Zmierzchu, czyli reżyserom, scenarzystom, stylistom, aktorom, PO PROSTU WSZYSTKIM!!!

Postanowiłam dodać na bloga wszystkie parodie Zmierzchu Hillywood.


Saga Zmierzch: Zmierzch.

Saga Zmierzch: Księżyc w Nowiu.


Saga Zmierzch: Zaćmienie.



Saga Zmierzch: Przed Świtem część I.

Saga Zmierzch: Przed Świtem część II.


No to na tyle.
Która parodia Wam się najbardziej i najmniej podoba?
Mi osobiście najbardziej się podobała parodia Przed Świtem II, ponieważ była ona najbardziej podobna do oryginału i najśmieszniejsza : ) Reszta była bardziej.... Żałosna x DD

Pozdrawiam ; ))))))

3 komentarze:

  1. Świetna notka, też się zastanawiałam nad notką o Hillywood :"D
    Ogólnie notka świetna :D
    Uwielbiam ich parodie, najlepsza była chyba Zaćmienia, a najmniej mi się podobała Zmierzchu :)

    Mała uwaga - "osobistości, takich jak: Pamiętniki Wampirów". Pamiętniki to nie osobistości, to książki xD

    Całusy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Fajnie, że Ci się podoba : ))

    Co do uwagi to masz rację, chodziło mi o Lady Gagę, ale faktycznie powinnam to poprawić ; ***

    OdpowiedzUsuń
  3. interesująca notka :D fajnie by było gdyby było tego typu więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue