Obserwatorzy:

niedziela, 14 kwietnia 2013

Nikki Reed- Włosy myję może raz na tydzień : )

Podobnie jak Rose o  Jacksonie Rathbone, ja zauważyłam, że na naszym blogu chyba nie ma żadnej notki o Nikki Reed czyli zmierzchowej Rosalie, dlatego też postanowiłam coś napisać : )

Gwiazdy mają niekonwencjonalne sposoby dbania o urodę. Poza myciem, dbać o siebie można również... nie myjąc się, a przynajmniej rzadko. Jak Nikki Reed, która włosy traktuje szamponem zaledwie raz w tygodniu. Na szczęście są tzw. suche szampony!
- Moja mama jest fryzjerką i zawsze powtarzała mi, bym nie myła włosów za często- im rzadziej tym lepiej, więc swoje włosy myję może raz czy dwa w tygodniu i używam dużo suchego szamponu- wyznaje Nikki.
To nie koniec ''recepty piękna'' aktorki, Innym sposobem na urodę jest oliwa z oliwek. Taka z kuchni :D
- Używam oliwy na twarz, dosłownie. Wykorzystuję oliwę z kuchni i nakładam na skórę. Zaręczam, że tak można.

 Nigdy nie perfumuję się. Moja mama nigdy nie używała perfum, gdy dorastałam, tylko olejki, na przykład paczuli czy z gardenii, więc ja też ich używam. Stosuję dużo olejków, na przykład arganowy i trochę korektora pod oczy, wokół nosa i na brodę- dodaje.



Co myślicie o tych sposobach?
Haha nie osobiście bardzo to zaskoczyło! Ale fakt.... Nikki ma śliczne włosy : )
 Pozdrawiam ; ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue