Obserwatorzy:

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Podsumowanie stażu Patrycji

Witajcie ;)
Z racji tego, że staż Patrycji kończy się już jutro przyszedł czas na podsumowanie. 

RobSten. 

Myślę, że wszystkim są dobrze znane zasady naszego bloga, toteż nie muszę ich tutaj wypisywać. 
Jeżeli chodzi o pracę Patrycji na blogu, w odróżnieniu od Ness jestem bardzo zadowolona!
Zacznę od początku: 
W regulaminie jest, że postów powinno być minimum siedem nie licząc powitalnego. Patrycja, o ile się nie mylę napisała ich pięć, jednak mogłam coś pominąć!
Mimo tego, że postów było mniej niż powinno być, to były one niezmiernie ciekawe i nie rzuciły mi się w oczy żadne błędy ; ) 
Podobnie jak u Ness nie wiem czy rozgłaszałaś bloga, ale mam nadzieję że TAK :D 
Komentarzy przy Twoich postach jest dużo, a w szczególności przy tych ostatnich notkach. Nie licząc komentarzy dodanych przez Ciebie naliczyłam ich aż 10!
Osobiście jestem bardzo zadowolona z Twojej pracy na blogu i bardzo się cieszę, że zostałaś na nim stażystką. Mam nadzieję, że zostaniesz adminką. Ja jestem jak najbardziej na tak.
Pozdrawiam, RobSten. 

Rose.

Nie będę się tu dużo rozpisywać, bo nie mam żadnych zastrzeżeń co do pracy Patrycji na blogu. 
Dla osób, którzy jeszcze nie znają regulaminu, proszę bardzo: 
1. Napisać 7 postów,nie licząc powitalnego
2. Muszą być ciekawe,oryginalne i pomysłowe
3. Staraj się nie popełniać błędów w pisowni i gramatyce 
4. Rozgłaszaj naszego bloga na innych stronach 
5. Zdobywaj nowych obserwatorów 
6. Do Twoich notek muszą być komentarze, ogólnie musi ich być 8 ale nie liczą się Twoje,spam oraz wymuszane


Odniosę się do każdego z punktów ;) 
1. Napisałaś 7 postów, czyli o ten jeden za mało ale jestem w stanie Ci to wybaczyć gdyż jesteś aktywna na blogu i widać, że się starasz. 
2. Można powiedzieć, że ten punkt spełniłaś w 100% . Każda notka była bardzo ciekawa, widać że trochę nad nimi posiedziałaś i nie były one oklepane czy po prostu ściągnięte z innych blogów czego ja nie znoszę. 
Najciekawszym postem okazał się ten, w którym przedstawiłaś ciekawostki z filmów i herby. Jedyne do czego mogę się przyczepić to ten tytuł. 
Tytuł zwykle ma przyciągać czytelników i zachęcać do przeczytania notki, u Ciebie było to zwykłe ,,Hej ;) " Nie lepsze byłoby już po prostu ,,Ciekawostki filmowe" ? 
3. Muszę przyznać, że nie widziałam żadnego błędu. Ktoś tam zwrócił Ci uwagę co do pisowni imienia naszej kochanej Kristen ale każdemu może się zdarzyć. Co do błędów interpunkcyjnych nie mogę się za bardzo wypowiedzieć, gdyż nie jest to moja mocna strona. Ortograficznych i stylistycznych nie ma, a przynajmniej ja ich nie widziałam. 
4. Rozgłaszać, czyli pozostawiać linki na innych stronach. Jakieś tam pozostawiłaś więc nie mam zarzutów. 
5. Od czasu gdy pojawiłaś się na naszym blogu przybyli nowi obserwatorzy, więc można powiedzieć że ten punkt także spełniłaś. 
6. Komentarzy do notek masz bardzo dużo, na pewno ponad 10 a to jak na naszego bloga duże osiągnięcie. 
Komentarze są pozytywne, chyba nie ma żadnej krytyki. W dodatku odpisujesz na większość i jesteś miła w stosunku do czytelników. 

Gratuluję! Staż przeszłaś pomyślnie i zostajesz pełnoprawną adminką na naszym blogu. Mam nadzieję, że nadal będziesz się tak dobrze spisywać. 



Pozdrawiamy serdecznie ;) 


6 komentarzy:

  1. Dziękuję, dziękuję serdecznie Wam dziewczyny za takie wspaniałe opinie.
    Zaraz się popłaczę ;)
    Nie spodziewałam się aż takich dobrych i ciepłych słów o mnie.
    Jestem strasznie wzruszona ^^
    Oczywiście, że będę się tak starać jak się starłam.
    Ach...
    Mogłabym to czytać godzinami ;)
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie i jeszcze raz dziękuję ;***
    A teraz idę robić konkurs ;D
    Do zobaczenia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;)
      Jak najbardziej zasłużyłaś na takie opinie.

      Rose.

      Usuń
    2. Proszę bardzo ;DD
      Bardzo się cieszę, że zostałaś na blogu : )))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ;***
      I tobie również życzę pomyślnego stażu ;D

      Usuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue