Obserwatorzy:

środa, 17 kwietnia 2013

Wpadki z Sagi *-*.

Hej Zmierzchoholicy : )
Mam dla Was WPADKI Z SAGI ZMIERZCH!

1. Kiedy Charlie po raz pierwszy wprowadza Bellę do jej pokoju widać trzy nagie lalki. Berbie. Jedna siedzi na stole, a dwie pozostałe wiszą na ścianie. W drugim ujęciu lalki znikają.

2.W jednej ze scen, kiedy Bella rozmawia z Edwardem na jej lewym ramieniu wisi czerwony plecak. Pomiędzy kolejnymi ujęciami widać, że plecak ''przesuwa się'' i zmienia położenie.

3.Kiedy Edward w jednej ze scen mówi do Belli ''trzymaj się mocno małpeczko'' widać szelki przytwierdzone do jego koszuli, aby sztywno przylegała do ciała w czasie ruchu.

4.W scenie gry w baseball Rosalie ma najpierw na ubraniu nadrukowaną literę ''G'', a w następnej scenie ''C''.

5. Podczas, gdy Bella i Edward rozmawiają w stołówce i Edward mówi do niej, że jest złym facetem możemy zauważyć jego spoconą pachę, a wszyscy wiedzą, że wampiry się nie pocą!

6.Fragment, w którym Billy prowadzi samochód. Teoretycznie sparaliżowani mogą prowadzić, ale w książce było napisane, że Charlie odkupił od Billego furgonetkę, bo ten od kiedy jest na wózku nie może jeździć.

I pare zdjęć :D :











1.
Mam nadzieję, że Wam się podoba ;DD
RobSten.

5 komentarzy:

  1. Podoba się :)
    Świetna notka :D
    Też się muszę wziąć za szukanie jakiegoś ciekawego materiału na notkę, heh... coś wykombinuję :D

    Enjoy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wierzę, że Ci się uda, Twoje notki są na serio boskie ; *****

      Usuń
  2. Spocona pacha Roberta. Boże, ja jestem jakaś psychiczna bo nawet to mnie kręci o.O
    Powinnam się leczyć, ale boję się, że zarażę lekarzy. Więc zostanę taka jaka jestem.
    A tak na poważnie to strasznie też kręci mnie wasz blog, chciałabym się przyłączyć, ale kurcze nie wiem czy wyrobię.
    Prowadzę swoje 4 blogi, a teraz mam jeszcze multum nauki.
    Ehh, trudne sprawy.

    Ale wam życzę powodzenia.

    Pozdrawiam, Wampirek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha ;DD
      Też się jaram, nawet pachą Roba ; oo
      Jeżeli znajdziesz czas, to zachęcam do napisania d adminki Rose. Na razie CHYBA nie szukamy adminek, ale później zapewne tak ;DD
      Również pozdrawiam ; ******

      Usuń
    2. Haha, wampirka doskonale rozumiem!
      Pjona zią, też mam oprócz tego cztery blogi :D

      Usuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue