Obserwatorzy:

wtorek, 9 kwietnia 2013

Jestę nową stażystką c:

   Cześć i czołem! :)
   Nazywam się Weronika, ale wolę Esther i tak też macie się do mnie zwracać :3 Droga Rose była tak miła, że zgodziła się przyjąć mnie do załogi bloga na miesięczny staż :)
   Wypadałoby napisać teraz coś o sobie, prawda? No więc powiem tyle, że skończyłam trzynaście lat, moją ulubioną postacią jest Esme Cullen, słucham najczęściej Lany del Rey, ale też tego, co w ucho wpadnie. Moją ulubioną książką z sagi jest "Zaćmienie". Prowadzę kilka blogów z opowiadaniami :) Kurczę, nigdy nie lubiłam rubryczek "o mnie", więc jeżeli jesteście ciekawi, co jeszcze lubię i skąd się w ogóle wzięłam, to w zakładce "O autorkach" <klik!> na pewno to znajdziecie :)
   Nie przedłużając, bo komu chciałoby się to czytać? Mam zamiar zorganizować podczas mojego stażu kilka małych konkursów, no ale musicie mi w tym pomóc :) Myślę, że fajnie spędzimy czas :3
   To chyba będzie najkrótsza notka powitalna w historii. Ale co tam, nie lubię się rozpisywać. Mam nadzieję, że polubiliście mnie choć troszkę i będziecie aktywni, żebym mogła wprowadzić moje plany w życie c:
Do następnej notki,
enjoy :3

2 komentarze:

  1. Serdecznie witam nową stażystkę .! ;D
    Życzę samych sukcesów i mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń

Usuwamy komentarze obraźliwe, nieuzasadnioną krytykę oraz spam.
Linki do Waszych blogów zostawiajcie w podstronie ,,Pytania i spam"

Dziękujemy za komentarze ;)

Oxygen Blue